Poradnia Internistyczna
Grodzisk Mazowiecki

Poradnia Internistyczna w Grodzisku Mazowieckim Primula Clinic jest miejscem, w którym lekarze specjaliści od lat przyjmują pacjentów z powszechnymi objawami chorób wewnętrznych takimi jak: choroby układu oddechowego, serca i układu krążenia, układu dokrewnego, układu moczowego, kostno-stawowego i innych.

Nasz internista najpierw dokładnie zdiagnozuje Twoje objawy, a następnie udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących dalszych kroków. Doświadczony lekarz internista z naszej poradni odpowie również na wszystkie Twoje pytania: dotyczące twojego zdrowia oraz ewentualnych problemów z nim związanych.

W poradni internistycznej Primula Clinic świadczymy usługi odpłatnie oraz w ramach ubezpieczeń prywatnych.

Lekarz kardiolog badanie ciśnienia krwi
przyrządy lekarskie
Dr Anna Basiukiewicz

Specjalista chorób wewnętrznych

Cena Konsultacji: 200

Problemy rozwiązywane w poradni internistycznej:

Nasza Poradnia Internistyczna w Grodzisku Mazowieckim dysponuje nowoczesnym sprzętem diagnostycznym i doświadczonym zespołem lekarzy internistów, dzięki którym zapewnione zostanie Ci profesjonalne wsparcie i opieka medyczna. Obszary, w których pomogą Ci nasi lekarze specjaliści to:

Choroby układu oddechowego – gruźlica, przewlekła obturacyjna choroba płuc, astma oskrzelowa, zakażenia dróg oddechowych, sarkoidoza;

Choroby serca i układu krążenia – nadciśnienie tętnicze, niedociśnienie tętnicze, zakrzepica, miażdżyca, zaburzenia rytmu serca, zapalenie mięśnia sercowego;

Choroby układu dokrewnego – niedoczynność tarczycy, nadczynność tarczycy, choroba Hashimoto, wole obojętne tarczycy, nadczynność przytarczyc, niedoczynność przytarczyc;

Choroby układu moczowego: kamica, zapalenie pęcherza moczowego, zapalenie pęcherzyka żółciowego;

Choroby układu kostno-stawowego: osteoporoza, zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa i stawów, twardzina układowa, reumatoidalne zapalenie stawów;

Choroby układu pokarmowego: choroby jelit, choroby trzustki, choroby wątroby, choroby żołądka i dwunastnicy, choroby przełyku;

Cukrzyca i jej powikłania: stopa cukrzycowa, angiopatia.