Poradnia Kardiologiczna Grodzisk Mazowiecki

Zgodnie z cytatem Ambroise Paré „Serce jest głównym domostwem duszy, organem o nadzwyczajnej sile, początkiem życia, źródłem życiowego wigoru”.
Poradnia Kardiologiczna w Grodzisku Mazowieckim to miejsce, w którym podchodzimy do chorób i dolegliwości związanych z sercem z najwyższą uwagą.
Nasi doświadczeni kardiolodzy od lat przyjmują pacjentów z: chorobami serca, zaburzeniami rytmu serca, nadciśnieniem, bólami w klatce piersiowej.
Lekarz kardiolog w naszej klinice najpierw dokładnie zdiagnozuje występujące objawy, a następnie udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących dalszych kroków.

osłuchiwanie serca i stetoskop grafika
Lekarz kardiolog badanie ciśnienia krwi
dr n. med Janusz Bednarski

Ordynator Oddziału Kardiologicznego Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim

Wizyty komercyjne
Cena Konsultacji: 350 zł

Problemy rozwiązywane w poradni kardiologicznej:

Konsultacje kardiologiczne kwalifikujące pacjentów do zabiegów:

Kołatania serca.
Duszności.
Bóle w klatce piersiowej.
Omdlenia,
Zasłabnięcia i utraty przytomności.
Zaburzenia rytmu serca i przewodzenia.
Nadciśnienie tętnicze.
Choroba wieńcowa.
Niewydolność serca.
Migotanie przedsionków i leczenie przeciwzakrzepowe.
Zakrzepica.
Otyłość.

Naszą największą pasją jest leczenie pacjentów z zaburzeniami rytmu serca oraz wymagających leczenia przeciwzakrzepowego.

dr Paweł Basiukiewicz

Kardiolog, elektrokardiolog, specjalista chorób wewnętrznych

Wizyty komercyjne oraz abonamentowe
Cena Konsultacji: 250 zł

Badania diagnostyczne:

W poradni kardiologicznej Primula Clinic w Grodzisku Mazowieckim przeprowadzamy badania diagnostyczne: EKG Event Holter (diagnostyka kołatań serca), Echo serca, Holter ciśnieniowy.

Kardiologia i Konsultacje kardiologiczne:

Kardiologia dorosłych zajmuje się wadami nabytymi, zaburzeniami rytmu serca, chorobą wieńcową, nadciśnieniem tętniczym, leczeniem infekcyjnych chorób serca.

Kiedy udać się do kardiologa?

Jeżeli odczuwasz bóle w okolicy serca, masz częste kołatania serca, szybko się męczysz podczas niewielkiego wysiłku, masz podwyższone wartości ciśnienia tętniczego lub zdiagnozowane choroby układu sercowo-naczyniowego.

W celu diagnostyki układu sercowo-naczyniowego wykonywane są między innymi ekg, echo serca, holter ekg, całodobowy pomiar ciśnienia tętniczego krwi.

Zawsze warto profilaktycznie skonsultować się z kardiologiem, jeśli w rodzinie występowały choroby serca i układu krążenia.

Jak przygotować się na konsultacje kardiologiczne?

Pamiętaj – weź na wizytę swoją dokumentację medyczną, listę leków przyjmowanych na stałe, a w szczególności badania diagnostyczne ( jeśli posiadasz).