Poradnia Reumatologiczna Grodzisk Mazowiecki

Jeżeli cierpisz na utrzymujące się bóle mięśni, stawów lub kości, lub po przebudzeniu twoje stawy są zaczerwienione i „sztywne” albo masz już zdiagnozowany reumatyzm i zastanawiasz się co dalej robić.

Nie zwlekaj, skontaktuj się z naszą poradnią.

Poradnia Reumatologiczna w Grodzisku Mazowieckim Primula Clinic jest miejscem, w którym zrobimy wszystko by Ci pomóc. Nasz doświadczony lekarz Reumatolog najpierw dokładnie zdiagnozuje występujące objawy, a następnie udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących dalszych kroków. Nie martw się, jesteśmy tu dla ciebie

Poradnia świadczy usługi odpłatnie oraz w ramach ubezpieczeń prywatnych.

Lekarz omawia prześwietlenie ręki kobiety
Starsza Pani podczas wizyty u reumatologa
Dr Anna Małys-Bryłka

Specliasta reumatolog, Specjalista chorób wewnętrznych

Cena Konsultacji: 250 zł

Pomocna będzie dla ciebie wizyta u reumatologa, jeśli dokuczają ci następujące objawy:

• bolą cię mięśnie, stawy, kości;
  • ból jest nawracający i intensywny, często pojawia się nie tylko w jednym, ale kilku stawach – z czasem choroba przybiera postać symetryczną – objawy występują w stawach po obu stronach ciała;
  • bólowi towarzyszą: stan podgorączkowy i/lub obrzęk i/lub wysypka bądź zaczerwienienie skóry;
  • odczuwasz dolegliwości również w obrębie jamy brzusznej i nie są one spowodowane kłopotami z żołądkiem czy jelitami;
  • po przebudzeniu twoje stawy są zaczerwienione i odczuwasz ich sztywność;
  • sprawia ci problem utrzymanie w palcach przedmiotów;
  • sprawia ci problem schylanie się, podnoszenie przedmiotów;
  • stawy stają się zniekształcone i opuchnięte;
  • masz trudności z poruszaniem się;
  • stawy są zaczerwienione, a temperatura wokół nich jest wyższa niż w pozostałych częściach ciała.